Hyee... there is some other things out there thats is slightly different from us.. but apart from that.... they just wanna be able to complete their jouney.. somehow...

BEWARE!!!

Monday, August 23

CHAK!! AKU NAMPAK KO..

kisah yg aku bgtau sebelum ni... memang kisah benar... tapi sebelum tu ada jugak berlaku benda2 ni kat aku...
ni kisah aku..


masa tu aku dalam tingkatan lima.. sekolah aku ada anjurkan aktiviti bacaan yasin dan solat hajat sempena nak menduduki PMR n SPM. sekolah aku takde dewan tertutup.. cuma ade satu kawasan lapang kat bawah bilik guru yg memng open.. selalunye kitorg gune tempat tu untuk perhimpunan kalau hari hujan...


nk djadikan cerita.. hari tu malam jumaat... sesuai sangat untuk bacaan ayat yassin n solat hajat.. mase tu jugaklah aku nampak die.. alah.. yg main chak -chak ngan tu tuh..


kisahnye begini...


mase tu baru lepas habis solat maghrib, tengah tunggu isyak.. aku pula duduk kat paling hujung.. pada pikian aku... senang nk g toilet @ seumpamanya.. kebetulan kat sebelah aku tu bangunan yang lain.. n diantara dewan tu n bangunan tu die ade tanam rimbunan pokok... kat situlah mulanya aku nampak sesuatu.. aku nampak hitam n putih.. pada tanggapan aku rambut die kot.. panjang.. tapi die membelakangi aku.. menuju ke bahagian depan..


tibe2 die menghilang.. aku ingt itu ajelah.. sambil aku menunggu isyak tu.. aku tertengok ke atas.. ade lagi die.. di lalu kat koridor dr bangunn sebelah aku ke bangunn aku yg bawah nye dewan nih.. dia jalan @ lalu.. slow.. je.. aku pun xleh nak lepaskan mata.. bile sampam dibangunan dan aku memang dah xboleh lagi nampak die aku still algi mendongak ke atas.. tak tahu nape.. tibe2.. kepala die je trjulur dari balik bangunan tu.. macam main chak- chak pula ngan aku.. hee


aku agak kegigilan.. aku tak bagi sape pun mase tu.. aku tunggu solat.. soalt hajat.. aku balik n tidor..
esoknya baru aku story kat sape.. haiyoooh..


sape die ek... yang main chak- chak itu...???

1 comment: